ساعت دیواری کودک
راهنمای خرید ساعت دیواری کودک

برای تکمیل کردن دکوراسیون اتاق کودک به آیتم های بسیارزیادی نیاز دارید که هریک در تکمیل کردن آن نقش اساسی دارد. ازجمله این اجزا می توان به ساعت دیواری کودک اشاره کرد که امروزه در طرح های متنوعی به بازار عرضه می شود. شما می توانید با خیال راحت ساعت دیواری متناسب با دکوراسیون خود را در بین مدل های موجود در بازار پیدا کنید. درادامه بیشتر درباره خرید ساعت دیواری کودک صحبت می کنیم.

ساعت دیواری کودک

راهنمای خرید ساعت دیواری کودک

امروزه ساعت دیواری کودک در مدل های کودکانه و جذاب زیادی در بازار دیده می شود که می توانید بسته به تم اتاق فرزندتان هریک را انتخاب کنید. حتی استفاده از ساعت هایی با طرح های کودکانه می تواند به کودک شما کمک کند تا یادبگیرد زودتر ساعت را بخواند و در این زمینه جلوتر از هم سن و سالانش باشد.

اندازه ساعت دیواری کودک

از اولین نکاتی که باید برای خرید ساعت دیواری درنظربگیرید، اندازه مناسب آن است.  اندازه ساعت باید بسته به محیطی باشد که می خواهید این آیتم را در آن بگنجانید. اگر اتاق فرزندتان کوچک است نیاز به خرید ساعت دیواری بزرگی نیست و شما می توانید با انتخاب یک ساعت دیواری کوچک نیز جلوه خاصی را به اتاق کودک ببخشید.

سبک ساعت

ساعت دیواری در طرح های متعددی وارد بازار می شود که مدل های کودکانه آن بیشتر طرح های عروسکی و فانتزی دارند. شما می توانید بسته به شخصیت کارتونی موردعلاقه فرزندتان هریک از ساعت دیواری های مناسب را برای وی انتخاب کنید.

انتخاب رنگ مناسب

تنوع رنگی ساعت دیواری مناسب کودک بسیاربالاست از این رو نیز برای انتخاب رنگ مناسب می توانید به بررسی سایر آیتم های اتاق کودک بپردازید. درنهایت براین اساس طیف رنگی درستی را انتخاب کرده و براین اساس خرید کنید.

ساعت دیواری کودک

استحکام و دوام

برای خرید ساعت دیواری کودک به دنبال گزینه هایی باشید که بدنه مستحکم و بادوامی داشته باشند. بدین ترتیب می توانید با اطمینان خاطر آن را در اتاق کودکتان نگهداری کنید.

جنس بدنه

برای خرید بهترین ساعت دیواری کودک باید جنس بدنه این محصول را نیز به خوبی بررسی کنید. امروزه بسیاری از ساعت ها از متریالی نظیر فلز، ام دی اف و … ساخته می شود که مدل های ام دی اف را با قیمت مناسب می توانید  در بازار خریداری کنید.

شکل ظاهری

ساعت دیواری در شکل های متفاوتی به بازار عرضه می شو که ازجمله آنها می توان به لوزی، بیضی، مستطیلی ، لوزی و ….اشاره کرد. از ساده ترین مدل ساعت هایی که در بازار وجوددارد، می توان به ساعت دیواری گرد اشاره کرد.

گارانتی

برای خرید ساعت دیواری بهتراست به دنبال گزینه هایی باشید که گارانتی و خدمات پس از فروش دارند.  بدین ترتیب بعدها درصورت بروز مشکل می توانید از همین گارانتی کمک بگیرید و برای رفع مشکل اقدام کنید.

بررسی شناسنامه ساعت

اگر می خواهید خیالتان از کیفیت ساعت دیواری خریداری شده راحت باشد، به دنبال خرید گزینه های شناسنامه دار باشید. با کمک شناسنامه ساعت می توانید اطلاعات کافی را درباره نگهداری و ماندگاری آن کسب کنید.

قیمت ساعت دیواری کودک

آیتم های بسیارزیادی روی قیمت ساعت دیواری تاثیرگذار است که ازجمله آنها می توان به برند، اندازه، سبک و … اشاره کرد. امروزه ساعت دیواری با قیمت های متنوعی در بازار دیده می شود که می توانید با صرف هزینه ای مناسب برای خریدشان تصمیم بگیرید.

با بررسی نکاتی که بیان شد، می توانید ساعت دیواری باکیفیتی را برای اتاق کودک خریداری کنید.

بررسی چند نکته مهم برای خرید ساعت دیواری کودک

  • به هیچ عنوان نباید ساعت دیواری را دقیقا بالای تخت کودک نصب کنید. زیرا احتمال سقوط و آسیب دیدن کودک در هنگام وقوع بلایای طبیعی وجود خواهدداشت.
  • با کمک یک میخ فولادی ساعت را به دیوار متصل کنید که تحمل وزن ساعت موردنظر را داشته باشد.