سرویس خواب نوجوان

مشاهده همه



    • ناموجود

      سرویس خواب نوجوان مدل شینیا

      3,520,000 تومان



    • ناموجود

      تخت دوطبقه نوجوان مدل شاهین

      10,080,000 تومان



    • ناموجود

      سرویس خواب نوجوان با تخت دوطبقه مدل ملوان

      10,080,000 تومان



    • ناموجود

      سرویس خواب نوجوان با تخت دوطبقه مدل قلب

      10,080,000 تومان



    • ناموجود

      سرویس خواب نوجوان با تخت دوطبقه مدل آذرخش

      4,340,000 تومان



    • ناموجود

      سرویس خواب نوجوان مدل ویکتوریا

      3,190,000 تومان



    • ناموجود

      سرویس خواب نوجوان مدل نایس

      2,770,000 تومان



    • ناموجود

      سرویس خواب نوجوان مدل ملوان

      3,528,000 تومان



    • ناموجود

      سرویس خواب نوجوان مدل مارال

      3,690,000 تومان



    • ناموجود

      سرویس خواب نوجوان مدل صدف

      5,880,000 تومان

سرویس خواب نوجوان
مشاهده همه






سرویس خواب نوجوان

بهترین سرویس خواب برای نوجوان شما به شخصیت، سلیقه و فضای موجود اتاق او بستگی خواهد داشت.

 یک فضای چند منظوره مناسب برای یک نوجوان، به او این امکان را می دهد که فضای خود را برای استراحت، یادگیری، معاشرت و توسعه داشته باشد.

سرویس اتاق نوجوان

سرویس خواب نوجوان شامل موارد زیر است:

  • تخت خواب
  • پاتختی
  • میز توالت
  • آینه
  • کمد
  • پاف

ویژگی های لازم برای یک سرویس خواب اتاق نوجوان

ارتفاع

ارتفاع هریک از محصولات در سرویس اتاق خواب نوجوان بسیار مهم است. مثلا ارتفاع در تخت نوجوان باعث تعدیل هوا درون آن میشود که باعث عدم جمع شدن میکروب بخاطر رطوبت و گرما داخل تشک میشود.

 ارتفاع کمد لباس و میز کامپیوتر یا میز تحریر چقدر باشد؟

 ارتفاع کمد و میزهای سرویس خواب معمولا به صورت استاندارد ساخته می‌شوند اما می‌توان نسبت به قد فرزند نوجوان خود، ارتفاع آن را کمتر یا بیشتر کرد.

چه سایزی برای سرویس خواب نوجوان مناسب است؟

ابعاد سرویس خواب نوجوان استاندارد از عرض 86 سانتیمتر و طول 186 سانتیمتر شروع می شود. که البته شما می توانید عرض و طول آن را بسته به دلخواه خود تغییر دهید. برای مثال می توانید می توانید برای راحتتربودن کودک عرض این سرویس خواب را برای راحتی کودک بیشتر کنید.

البته که لازم است برای خرید سرویس خواب نوجوان به سن وی توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

جابجایی آسان

همانگونه که پیداست جا به جایی سرویس خواب نوجوان در خانه یا اسباب کشی ها یکی از مهم ترین ویژگی های مورد نیاز سرویس خواب میباشد. در نتیجه علاوه بر جاجایی آسان باید به قطعات با کیفیت سرویس هم دقت لازم را داشته باشید تا حین استفاده و حمل سرویس  کالای مورد نظر آسیب نبیند. همچنین هنگام خرید سرویس خواب نوجوان، باید به وزن آن هم توجه داشته باشید تا زمان جا به جایی سرویس، سنگین بودن آن اذییت نکند.

جنس سرویس

هنگام انتخاب یک سرویس خواب نوجوان با کیفیت باید جنس سرویس خواب  را هم درنظر بگیرید. ازآنجایی که سرویس خواب ها از جنس mdf وچوب و فلز و ملامینه و ترکیبی از اینها تهیه میشوند باید قبل خرید آن کیفیت چوب یا هر متریال دیگر رو بررسی کنید. همچنین به بوی سرویس بخاطر جلاییی که به آ«نها میزنند هم توجه فرمایید.زیرا باعث ایجاد حساست پوستی و تنفس در نوجوانان و حتی خودتان نشود.

رنگ سرویس

برای سرویس خواب اتاق نوجوانان میتوانید از رنگ مورد علاقه آنها در انتخاب سرویس اتاقشان استفاده کنید.زیرا احساس شادی و رضایت را در روحیه ی آنها ایجاد میکنید. انتخاب رنگ برای سرویس خواب نوجوان باتوجه به سن و جنسیت و شخصیت آنها بهتر است انتخاب شود. مثلا در سنین 18 یا 19 رنگهای سنگین تر مانند طوسی یا سفید یا مشکی یا سورمه یا و … مناسب تراست. باز هم هرچن به سلیقه ی نوجوان شما بستگی دارد. نکته ی مهم دیگری که در انتخاب رنگ سرویس مهم است استفاده از رنگ های روشن برای اتاق هایی که فضای کوچکی دارند زیرا باعث بزرگتر و دلباز تر بنظر آمدن اتاق میشود.

چیدمان و نوع سرویس

از مهمترین نکاتی که باید برای سرویس خواب درنظر بگیرید چیدن و انتخاب نوع آن است. فضای اتاق نوجوان باید مطابق با سلایق شخصی او چیده شود هرچند با سلیقه ی شما و سایر اعضا متفاوت باشد. در نتیجه رنگ و نوع سرویس بسیارمهم است.

ابعاد سرویس

ابعاد سرویس را باید با توجه به فضایی که دارید انتخاب کنید تا در هنگام جابجایی وحمل آن به مشکل برنخورید.

فضای کافی برای قراردادن وسایل

برای خرید سرویس خواب نوجوان بهتراست به دنبال گزینه هایی باشید که بتوانیدبه راحتی و بدون هیچ مشکلی وسایل خود را نیز در آن جای دهید. دقت داشته باشید خانه های امروزی معمولا اتاق های کوچکی دارند از این رو نیز با خرید سرویس خواب که فضای کافی برای قراردادن وسایل در اختیار شما می گذارد، بدین ترتیب می توانید نظم بیشتری را نیز به محیط اتاق کودک خود ببخشید.

انتخاب اجزای مناسب

همانطور که در ابتدای مطلب بیان کردیم سرویس خواب نوجوان دارای اجزای زیادی است که شما می توانید بسته به نیاز فرزندتان هریک را خریداری کنید. دقت داشته باشید که لازم است بسته به فضای اتاق نوجوان خود نسبت به خرید اجزای مناسب آن تصمیم بگیرید. خرید وسایل اضافی تنها می تواند دکوراسیون اتاق کودک شما را شلوغ کند از این رو نیز تمرکز وی را از بین خواهدبرد. پس سعی کنید برای انتخاب اجزای سرویس خواب نوجوان نهایت دقت و توجه را به خرج دهید.

جنس و طرح سرویس

طرح و جنس سرویس خواب نوجوان شما مهم است زیرا دوام و کارکرد طولانی را برای فرزند شما به ارمغان می آورد.

همچنین فروشگاه نی نی بابا طرح های متنوعی از سرویس خواب نوجوان باکیفیت با جنس های مرغوب برای شما عزیزان عرضه میکند.

تخت نوجوان

تخت نوجوان باید بر اساس نیاز و رشد نوجوان انتخاب شود. هرچند سرویس خواب نوجوان با سرویس خواب کودک بسیار متفاوت است. از مهمترین ویژگی تخت خواب که بر اساس نیاز فرد اندازه و ارتفاع مشخص خواهد شد.

تخت یک نفره (عرض 90 تا 110 سانتیمتر و طول 200 سانتیمتر )

تخت دو نفره  (عرض 135 تا 150 سانتیمتر )

  • برای کسانیکه در خواب غلت میزنند بهتر است عرض تخت 110 باشد.
  • برای افرادی که قد بلند دارند بهتر است طول تخت 2 متر باشد.
  • برای کسانیکه کوتاه قد هستند تخت 190 سانتی متری مناسب آنها خواهد بود.
  • ارتفاع تخت ها معمولا 30 تا 40 سانتیمتر است .
  • در صورتیکه شما هنگام خوابیدن تحرک زیادی ندارید ارتفاع 50 تا 55 سانتیمتر مناسب است.

سرویس خواب نوجوان دختر

سرویس خواب نوجوان دختران شامل:

 تخت خواب یک نفره، میز کنار تختی، میز آرایشی، کمد و در صورت نیاز یک درآور و آینه قدی، کتابخانه، میز تحریر، مبل تکی و پاف جلو مبلی و سایر لوازم دیگر برای متفاوت بودن سرویس خواب نوجوان

رنگ مناسب برای سرویس خواب‌ نوجوان دختر باتوجه به سبک وسلیقه ی آن اتخاب میگردد.

سرویس خواب نوجوان پسر

از آنجاییکه انتخاب سرویس خواب نوجوان کار آسانی نیست بهتر است از سرویس خواب های نی نی بابا که در رنگ ها و سبک های متنوعی عرضه میشود استفاده کنید. سرویس خواب نوجوان برای پسران نسبت به دخترخانم ها سخت است زیرا در سویس خواب نوجوان تمامی وسایل براحتی میتوانند باهم ست شوند. به همین دلیل ما به شما توصیه میکنیم تا از سرویس خواب های  موجود در سایت ما که متشکل شده از تخت خواب، میز کنار تختی، کمد، کتابخانه و میز تحریر خریداری کنید.

تخت و کمد نوجوان

هنگام خرید تخت و کمد نوجوان باید به مرغوب بودن ساخت و طراحی آنها نیز توجه کنید.زیرا تخت و کمد نوجوان شخصیت نوجوان را میسازد.

تخت و کمد دختران نوجوان

اگر دختری نوجوان دارید بهتر است قبل از انتخاب مبلمان و تخت و کمد اتاق آن روی ویژگی های شخصیتی دخترتان تمرکز کنید. و بفهمید چه سبک اتاقی مناسب روحیه و شخصیت اوست. معمولا رنگ صورتی را برای دختران انتخاب میکنند هرچند این باور غلط است و شاید او از دیگر رنگها خوشش آید. مانند رنگ های نارنجی و بنفش و زرد و … . براساس نیاز اتاق و شخصیت فرزندتان بهتر است تخت و کمدی انتخاب کنید که در آینده با بزرگتر شدن آنها نیازی به تغییر سرویس اتاق نوجوانتان نباشد. البته اگر تغییر دکور اتاق نوجوانتان برای شما سخت باشد.

از سری المان های تزئینی که مناسب اتاق نوجوان میباشد. عبارتند از:

  1. کاغذ دیواری
  2. رنگ دیوار
  3. اکسسوری های رومیزی
  4. لوستر
  5. پرده
  6. برچسب های کمد
  7. روتختی

انواع مدل های سرویس اتاق نوجوان

مدل 5 تیکه : این مدل کامل است و شامل تخت، کمد، قفسه، ویترین و میز آرایش است.

مدل 4 تیکه: در این مدل تخت، کمد لباس، ویترین و میز آرایش است.

مدل 3 تیکه: این مدل دارای تخت، کمد و میز آرایش است.

مدل دو تیکه: یک تخت و کمد دارد که بعضی مدل ها روی در کمد آینه، قفسه یا جزئیات کاربردی هم وجود دارد.

مدل ترکیبی : به صورت سفارشی طراحی می شود و این مجموعه شامل، تخت، کمد و قفسه متصل به هم هستند که این مجموعه تمامی لوازمی که یک نوجوان برای اقامت در اتاقش نیاز دارد را به صورت جمع و جور در خود جای داده است.

مدل تخت و کمد نوجوان پسرانه

برای انتخاب سرویس اتاق خوا نوجوتن هم بهتر است با توجه به سلایق و ایده های خود نوجوان انتخاب شوند. حتی میتوانید برای او فضایی  دنج برای بازی با کامچیوتر و درس و … یا نصب یک پوستر ابر قهرمان روی دیوار اتاقش باشد. نباید فراموش کنید که اتاق خواب نوجوان نشان دهنده ی شخصیت اوست. پس در انتخاب سرویس اتاق خواب و وسایل و اکسسوری های اتاق خواب نوجوان دقت کنید.

یکی از موضوعاتی که نوجوانان بر روی آن حساس هستند، جمع دوستانه‌ یشان است که میتوانید با نصب عکس از او و دوستانش روی دیوار، این موضوع را بیشتر نمایش دهید.

رنگ دیوار

به علت متفاوت عمل کردن پسرها در رنگ اتاق خوابشان میتوانید راه ست کردن سرویس اتاقش را با دیوار های رنگ آمیز شده ست کنید. همچنین میتوانید از استیکرهای دیواری و استفاده از تصاویر گرافیکی و … استفاده کنید.

یک اتاق خواب  میتواند  فضایی هیجان انگیز و سرگرم کننده ای را برای فرزندتان فراهم کند. درصورتی که شما بتوانید فضایی را متناسب با رده سنی و جنسیت او هماهنگ کنید.

قیمت سرویس خواب نوجوان

سرویس خواب نوجوان به صرفه ترین نوع خرید برای لوازم اتاق نوجوان است. اکثر برندها، ست کامل و زیبایی در سبد فروش خود دارند که از لحاظ کارایی و کیفیت و قیمت به بازار عرضه کرده است. در این میان محصولات نی نی بابا، رنگ بندی زیبا و طراحی مناسب و استاندارد از ویژگی های برجسته و چشم گیر سرویس خواب های نوجوان است. می توان طرح و رنگ و قیمت انواع سرویس خواب های نوجوان را از سایت های اینترنتی معتبر قیاس کرد و اقدام به خرید نمود.

جمع بندی

در این مقاله شما با مهم ‌ترین ویژگی‌های لازم برای انتخاب یک سرویس خواب نوجوان آشنا شدید. در ادامه ی مطلب هم اموختیم که وسایل سرویس خواب نوجوان شامل مواردی از جمله دراور و کمد، پا تختی، آیینه ویترین و … نیز میباشد. از آنجایی که سرویس خواب نوجوان تنوع بالایی دارد هنگام خرید سرویس خواب نوجوان باید نکات مهم  انتخاب خرید را با دقت مطالعه کنید تا بتوانید بهترین و با کیفیت ترین سرویس خواب نوجوان را داشته باشید.

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.