ماشین شارژی دوموتوره
قیمت فروش ماشین شارژی بنز دو نفره کودک

جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت فروش ماشین شارژی بنز دو نفره کودک با فروشگاه نی نی بابا تماس بگیرید.

نشستن پشت ماشین برای کودکان و مخصوصا پسران خیلی لذت بخش است. آن ها رانندگی با ماشین های واقعی را دوست دارند و به دنبال یادگیری رانندگی هستند. اما هدایت ماشین های واقعی برای کودکان خیلی خطرناک میباشد؛ چون که کودکان ، بسیار کنجکاو و بازیگوش هستند و امکان دارد به خود یا دیگران آسیب برسانند. با تولید ماشین شارژی بنز ویژه کودکان تحولی بزرگ در صنعت اسباب بازی صورت گرفت.

با مرور زمان و موفقیت های علمی بشر، ماشین شارژی ها هم دچار تغییر و پیشرفت شدند ، به طوری که امروزه امکاناتی به آن ها افزوده شده که تمام خواسته های یک بچه را برآورده میکند و میتواند آن ها را برای ساعت ها در روز سرگرم نماید.

ماشین شارژی بنز ، تولید شده برای سنین سه تا ده سال می باشد و به این مجموعه از کودکان تجربه ای تازه ، همراه با لذت و شادی می دهد. ماشین شارژی شاسی بلند بنز ظرفیت دو کودک را دارا است.

از مهم ترین ویژگی های ماشین شارژی بنز شاسی بلند پخش موزیک آن میباشد. وجود کلید پخش موزیک روی فرمان و داشبورد ، لذت بازی با آن را دو چندان کرده است. افزون بر این این ضبط صوت دارای قابلیت اتصال فلش و مموری می باشد و با کابل AUX نیز می توان موزیک پخش نمود.

ماشین شارژی بنز دو نفره بسیار شبیه به نمونه واقعی آن است و طراحان با ظرافت خاصی تلاش کرده اند کوچکترین جزئیات را در این محصول پیاده کنند. این ماشین شارژی تحمل وزنی تا وزن 60 کیلوگرم را دارا است.

امکانات جانبی ماشین‌ شارژی بنز دو نفره

موارد موجود در این مدل ماشین‌ها شامل امکانات صوتی و تصویری، نورپردازی، درب بازشو، کمک فنر، سوئیچ، دنده، صندوق عقب، نوع صندلی, نوع چرخ، ریموت کنترل، تعداد موتور، تحمل وزن و … هستند که تمامی دارای جذابیت خاص و کاربردی هستند و می توانند در بهتر شدن خلاقیت و مهارتهای پایه کودک موثر باشند. برخی از این لوازم  که هم در کیفیت استفاده از ماشین شارژی کودک و هم هزینه آن تاثیر دارند عبارتند از:

امکانات اصلی ماشین شارژی بنز

  1. تعداد موتور که در قدرت و کیفیت حرکت ماشین در محیط های مختلف موثر است
  2. کمک فنر، هنگام استفاده در محیط بیرون تا کودک سواری نرم‌تر و راحت‌تری را تجربه کند بسیار مهم و حیاتی است. این قابلیت برای جلوگیری از صدمه دیدن کمر و زانوهای کودک توصیه است.
  3. کمربند ایمنی
  4. صندلی چرمی علاوه بر راحتی بیشتر کودک در زیبایی بیشتر خودرو تاثیر دارد.
  5. نوع تایر که می تواند پلاستیکی، اسفنجی و یا بادی باشد و به ترتیب سواری راحت تری برای کودک فراهم می کنند.
  6. شارژر که معمولا به همراه همه ماشین ها وجود دارد.
  7. کنترل از راه دور (ریموت کنترل): مواقعی که کودک توان کنترل ماشین را به تنهایی ندارد و یا والدین می‌خواهند نظارت بیشتری داشته باشند این وسیله بسیار کارساز است.

سایر امکانات ماشین شارژی بنز

  1. امکان پخش موزیک، اتصال به USB و یا موبایل.
  2. مونیتور برای نمایش کارتون و برنامه های تصویری مورد علاقه بچه ها
  3. دسته حمل چمدانی: برای حمل و جابجایی ماشین شارژی بسیار مفید میباشد، جابه‌جایی ماشین شارژی بدون داشتن دسته، دشوار است.
  4. صدای استارت واقعی موتور و صدای موتور باعث می‌شود کودک تجربه بهتر رانندگی را داشته باشد.
  5. چراغ‌هابرای استفاده در شب و زیبایی بیشتر ماشین شارژی بنز میباشد.
  6. راهنما برای ایمنی بیشتر هنگام استفاده در محیط بیرون و هم برای آموزش برخی از عملکردهای چراغ راهنما در خودروهای واقعی، به کودک مفید است.
  7. درب‌های بازشو برای راحتی کودک در زمان سوار و پیاده شدن و هم جذابیت بیشتر اسباب بازی است.
  8. نمایشگر میزان شارژ
  9. قفل ایمنی عدم روشن شدن در زمان شارژ: روشن شدن و استفاده از ماشین شارژی بنز در زمان شارژ می‌تواند بسیار خطرناک باشد، پس با دارا بودن این قابلیت احتمال آسیب به کودک از بین خواهد رفت.

قیمت فروش ماشین شارژی بنز دو نفره کودک