هر آنچه باید برای خرید سیسمونی دوقلوها بدانید

اگر به تازگی متوجه شدید که دوقلو باردارید، حتما استرس و اضطراب زیادی برای بزرگ کردن دو نوزاد به صورت همزمان دارید. البته که باید از قبل اطلاعات لازم را درباره نکات مراقبتی از دوقلوها داشته باشید. یکی از شیرین ترین چالش هایی که در زمان بارداری با آن روبه رو خواهیدبود، خرید سیسمونی برای دوقلوهاست. مسلما خرید سیسمونی برای دوقلوها نسبت به یک نوزاد عجیب تر خواهدبود. از این رو نیز بهتراست قبل از خرید لیستی از مهم ترین لوازم سیسمونی دوقلو را تهیه کرده و براین اساس برای خرید اقدام کنید. درادامه مهم ترین نکات برای خرید سیسمونی دوقلوها  را بررسی می کنیم. همراه ما باشید.

سیسمونی دوقلوها

مهم ترین لوازم در خرید سیسمونی دوقلوها

برای خرید سیسمونی دوقلوها اهمیت دارد که بدانید دوقلوهای شما همسان یا غیرهمسان هستند. برای دوقلوهای همسان می توانید از لباس و یا وسایل سرگرمی یک شکل استفاده کنید، درواقع وسایل مشترک میان آنها زیاد است. از این رو نیز می توانید با صرف هزینه های کمتر نیز برای خرید سیسمونی اقدام کنید.

لباس و پوشاک

یکی از مهم ترین اقلام سیسمونی دوقلوها که معمولا والدین همان ابتدا به سراغ خرید آن می روند، لباس و پوشاک است. در هنگام خرید نیازاست تا چنددست شلوار، پیراهن، زیردکمه، آستین کوتاه و … را برای هریک از قل ها خریداری کنید. بهتراست همه لباس هایی که برای استفاده در بدو تولد نوزاد خریداری می شود، سایز صفر تا سه ماه باشند.

دقت داشته باشید اگر دوقلوها جنسیت مشابهی ندارند، باید رنگ های متفاوتی را برای لباس هایشان انتخاب کنید. درغیراین صورت می توانید رنگ های خنثی را خریداری کنید که به راحتی برای هر دو فرزند قابل استفاده باشد.

در خرید لباس و پوشاک نوزاد باید به جنس آنها توجه کافی را داشته باشید. لباس هایی با الیاف پلی استر قیمت بسیارارزانی دارند که به هیچ عنوان گزینه خوبی برای نوزاد شما نخواهندبود. بهتراست لباس های نوزاد با الیاف پنبه ای و نخی خریداری شود. این لباس ها به خوبی هوا را در داخل خود جریان می دهند ازاین رو نیز نوزاد در آنها احساس راحتی بیشتری خواهدداشت.

وسایل مربوط به تغذیه

بیشتر دوقلوها نمی توانند به اندازه کافی با شیر مادر سیر شوند به همین دلیل نیز باید به صورت مکمل برای آنها از شیرخشک استفاده شود. پس اهمیت دارد که در سیسمونی دوقلوها  وسایلی مثل شیشه شیر، سرشیشه، پستانک و … را قراردهید. دقت داشته باشید که وسایل تغذیه نمی تواند به صورت مشترک بین نوزادان همسان نیز استفاده شود. به همین دلیل نیز باید تمامی این وسایل را با رنگ های مجزایی خریداری کنید که بعدها برای استفاده از آنها به سختی نیفتید.

لوازم خواب

از آنجایی که نوزاد برای رشد بیشتر در ماه های اولیه تولد بیشتر ساعت های شبانه روز را در خواب است، در خرید سیسمونی دوقلوها لوازم خواب را از یادنبرید. تختخواب نوزاد به صورتی است که تا چند ماه پس از تولد نیز می تواند به صورت مشترک مورداستفاده قرارگیرد. خوابیدن نوزادان کنار هم می تواند روی آرامش آنها در هنگام خواب نیز تاثیر زیادی بگذارد.

سایر لوازم خواب نوزاد مانند کمد و دراور را نیز می توانید به صورت مشترک برای هر دو استفاده کنید.از این رو نیز لازم نیست هزینه اضافی برای خرید هریک به صورت جداگانه بگذارید.

ما در نینی بابا تمامی لوازم خواب نوزاد را با تنوع و کیفیت بالا عرضه می کنیم که پیشنهاد می کنیم حتما به آنها سری بزنید.مطمئن باشید که مدل باب سلیقه خود را از بین محصولات ما پیدا خواهیدکرد. درضمن نینی بابا برای جلب رضایت بیشتر مشتری و راحتتر بودن فرایند خرید امکان فروش اقساطی را نیز برای شما فراهم کرده است. از این رو نیز می توانید با کمترین بودجه برای خرید محصولات نینی بابا اقدام کنید.

لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی نیز اهمیت بسیارزیادی را در خرید سیسمونی دوقلوها دارد. دقت داشته باشید به هیچ عنوان نمی توانید لوازم بهداشتی را به صورت همزمان برای هر دو نوزاد استفاده کنید، به همین دلیل نیز صرفه جویی را در این بخش کنار بگذارید و برای هریک از انها به صورت مجزا لوازم بهداشتی بخرید. البته برخی لوازم نظیر تب سنج،شامپو، لوسیون و … نیز لازم نیست به صورت مجزا خریداری شود.

وسایل حمل نوزاد

شاید در خرید سیسمونی برای نوزاد تک قلو خرید وسایل حمل جز الویت های شما در خرید نباشد. درواقع در این موقعیت اگر بودجه کافی نداشته باشید، لازم نیست کالاسکه و یا هر وسیله حمل دیگری را خریداری کنید زیرا خودتان می توانید به تنهایی کودک را بغل بگیرید. اما این موضوع درباره دوقلوها فرق می کند. کالاسکه دوقلو یکی از مهم ترین لوازم سیسمونی دوقلوها محسوب می شود که درواقع عصای دست والدین است. بدون استفاده از کالاسکه دوقلو به هیچ عنوان نمی توانید نوزاد را برای یک معاینه ساده نیز بیرون از خانه ببرید.