اسکوتر برقی
جدیدترین مدل اسکوتر کودک برای سنین مختلف

امروزه اسباب بازی های متنوعی برای تقویت مهارت های کودک تولیدشده اند که شما می توانید بسته به رده سنی کودک نسبت به انتخاب هریک از آنها اقدام کنید. اسکوتر یکی از اسباب بازی های متفاوتی است که می توانید برای فرزندتان خریداری کنید. بازی کردن با اسکوتر حس مستقل شدن را به کودک می دهد به همین دلیل نیز برای وی لذت بخش است. اگر قصد خرید اسکوتر کودک باکیفیت و مناسب برای فرزندتان دارید، درادامه همراه ما باشید.

اسکوتر کودک

راهنمای خرید بهترین اسکوتر کودک

مسلما هنگامی که برای خرید اسکوتر کودک اقدام می کنید با برندها و مدل های متنوعی از این محصول روبه رو می شوید که هریک نیز ویژگی های خاص خود را دارد. برای اینکه بتوانید ایمن ترین و مناسب ترین اسباب بازی را برای فرزندتان خریداری کنید، باید آیتم هایی را در حین خریدتان درنظرداشته باشید. درادامه نکاتی که برای خرید اسکوتر به آن نیاز دارید را بررسی می کنیم.

سبک و استایل اسکوتر

استایل و سبک اسکوتر موجود در بازار با هم متفاوت هستند برای مثال آن دسته از اسکوترهایی که برای بچه های کوچکتر طراحی می شوند دو چرخ در جلو و یک چرخ در عقب دارند. همین نیز باعث می شود تا کودک بتواند بهتر و راحتتر آن را به کنترل خود درآورد. درواقع می توان گفت پس از راه افتادن و تسط کودک به روروئک شما می توانید این مدل از اسکوتر را برای وی خریداری کنید.

بعدها با بزرگترشدن فرزندتان که در استفاده از اسکوتر حرفه ای تر می شود، شما می توانید مدل های دو چرخ آن را نیز خریداری کنید. در بین این مدل ها نیز اسکوترهایی که چرخ های بزرگتری دارند، بیشتر شتاب می گیرند پس برای استفاده در سنین بالاتر جذاب تر خواهندبود.

از جدیدترین انواع اسکوتر موجود در بازار که موردسلیقه نسل نوجوان قرارگرفته است، می توان به اسکوتر برقی اشاره کرد. البته باید بدانید که به سبب برقی بودن این اسکوتر نسبت به نمونه های معمولی قیمت بالاتری خواهندداشت.

ارتفاع اسکوتر

برای انتخاب سایز مناسب اسکوتر لازم است جثه و سن کودکتان را درنظرداشته باشید.  به صورت کلی می توان گفت سایز اسکوتر را براساس سایز چرخ به کاررفته در آن می سنجند. اگر شما در این زمینه اطلاعاتی ندارید، می توانید در هنگام خرید از فروشنده مشورت گرفته و بهترین اندازه را برای اسکوتر انتخاب کنید. دقت داشته باشید اگر اندازه اسکوتر انتخابی شما برای کودک خیلی بزرگ و یا خیلی کوچک باشد، مسلما هیچگاه فرزندتان نمی تواند از بازی کردن با آن لذت ببرد.

اسکوتر کودک

متریال به کاررفته در اسکوتر

برای خرید اسکوتر کودک باید نوع متریال به کاررفته در آن را نیز مدنظرقراردهید. درواقع می توان گفت همین متریال، کیفیت و دوام محصول را نشان می دهد به همین دلیل نیز حائز اهمیت است. به صورت کلی معمولا اسکوترهای موجود در بازار از فولاد توخالی ساخته می شوند، پس وزن کمی دارند و برای خرید آنها نیز نیازی نیست هزینه زیادی را بپردازید. در اسکوتر بخشی برای قرارگرفتن پا تعبیه شده است که به خوبی می تواند وزن کودک را تحمل کند و به هیچ عنوان نیز دچار خمیدگی نخواهدشد.

ارتفاع قابل تنظیم

بچه ها از یک سنی به بعد به سرعت رشد می کنند به همین دلیل نیز بهتراست به دنبال خرید اسکوتری برای وی باشید که بتواند سال های متمادی از آن استفاده کند. با چنین خریدی عملا در هزینه های بعدی خود نیز صرفه جویی کرده اید. امروزه مدل های از اسکوتر وارد بازار شده است که به راحتی دسته آن ارتفاع قابل تنظیمی دارد. پس با رشد قدی فرزندتان می توانید ارتفاع این دسته را نیز تغییر دهید تا استفاده از آن برای کودک راحتتر شود.

ایمنی

ایمنی از مهم ترین مواردی است که برای خرید تمامی اسباب بازی های مناسب کودک باید به آن نیز توجه کرد. شما نیز بهتراست به دنبال خرید اسکوترهایی باشید که تمامی وسایل ایمنی را به همراه خود دارد. بدین ترتیب کودک می تواند در نهایت امنیت و سلامت کار خود را انجام دهد. ازجمله این لوازم جانبی که در تامین امنیت کودک به شما کمک خواهدکرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کلاه ایمنی: کلاه ایمنی از اولین لوازم جانبی است که باید برای اسکوتر فرزندتان خریداری کنید.کلاه ایمنی باید کاملا اندازه سر کودک باشد تا نه جلوی دید وی را بگیرد و نه در حین بازی کردن از سر وی بیفتد. به صورت کلی باید بگوییم اگر کلاه ایمنی غیراستاندارد که برای کودک اندازه نیست را خریداری کنید، مسلما جنبه محافظتی خاصی نخواهدداشت.

دستکش:  دستکش نیز جز دیگر انواع لوازم جانبی است که شما می توانید برای اسکوترسواری آن را خریداری کنید. البته باید بدانید که اهمیت خرید کلاه ایمنی خیلی بیشتر از دستکش است پس بهتراست آن را در لیست اول خریدتان قراردهید.

زانوبند و آرنج بند: مسلما زمانی که فرزندتان برای اولین بار از اسکوتر استفاده می کند، چندین بار زمین خوردن را تجربه خواهدکرد. پس بهتراست برای آمادگی و حرفه ای ترشدن وی حتما زانوبند و آرنج بند خریداری کنید تا در حین بازی صدمه نبیند.

با خرید این لوازم جانبی می توانید از امنیت و سلامت فرزندتان اطمینان حاصل کنید.

انتخاب برند معتبر

مسلما برای خرید اسکوتر کودک با برندهای زیادی روبه رو خواهیدشد که تنوع محصولات آنها نیز بالاست. اگر برای شما اهمیت دارد که سالیان سال بتوانید برای فرزندان بعدی خود نیز از این اسکوتر استفاده کنید، بهتراست به دنبال خرید از برندهایی باشید که روی محصولات خود گارانتی درنظرمی گیرند. بدین ترتیب می توانید با خیال راحت محصول موردنظر را خریداری کنید و بعدها در صورت بروز مشکل نیز از همین گارانتی کمک بگیرید.

البته حواستان باشد برخی از برندها ضمانت نامه محدودی دارند و یا این ضمانت نامه تنها برخی از بخش های وسیله را در برمی گیرد. پیشنهاد ما این است برندهایی را انتخاب کنید که ضمانت کامل دارند.

با توجه به نکاتی که در بخش بالا بیان شد، می توانید بهترین اسکوتر کودک را خریداری کنید. ما در نینی بابا بهترین اسباب بازی را با استانداردهای ایمنی ارائه می کنیم که پیشنهاد می کنیم حتما به آنها سری بزنید. تمامی محصولات ما با گارانتی معتبر عرضه می شوند، پس با خیال راحت می توانید آنها را خریداری کنید.