معرفی بهترین مدل ماشین شارژی در ایران

ماشین شارژی همواره اسباب بازی محبوب کودکان بوده است زیرا به آنها تجربه ارتباط با محیط پیرامون را می دهد. امروزه شما می توانید ماشین شارژی را از برندهای مختلف در مدل های متنوعی ببینید. اگر به دنبال خرید بهترین مدل ماشین شارژی در ایران هستید، درادامه این مطلب همراه ما باشید. سعی می کنیم بهترین مدل ماشین شارژی ایران را به شما معرفی کنیم. همراه ما باشید.

معرفی بهترین مدل ماشین شارژی ایران

هنگام خرید ماشین شارژی برای کودک با مدل های متنوعی از این محصول روبه رو خواهیدشد که البته هریک از آنها نیز ویژگی های خاص خود را دارند. به همین دلیل نیز بهتراست با بهترین مدل ماشین شارژی در ایران آشنا شوید.

ماشین شارژی پورشه

پورشه یکی از برترین و باکیفیت ترین برندهایی است که در زمینه تولید ماشین شارژی فعالیت دارد. شما می توانید این ماشین شارژی را با قدرت موتور متفاوتی خریداری کنید. درواقع می توان گفت پورشه نیز مانند هر برند دیگری ماشین شارژی های خود را در مدل های دوموتوره، سه موتوره و چهارموتوره عرضه می کند.

تحمل وزن ماشین شارژی پورشه به عنوان بهترین مدل ماشین شارژی ایران بالاست با این وجود باید خودتان میزان تحمل وزن محصول را براساس وزن فرزندتان چک کنید.

برند پورشه همواره سعی داشته است تا ماشین شارژی خود را براساس خودروهای این برند طراحی کند. به همین دلیل نیز فرزند شما عملا صاحب یک ماشین واقعی البته در ابعاد کوچکتر خواهدشد.

ماشین شارژی بنز

مرسدس بنز نیز جز برندهای معروف در زمینه خودروسازی است که محصولات خود را به صورت دوموتوره و چهارموتوره به بازار عرضه می کند. بدنه ماشین شارژی های این برند از پلاستیک باکیفیت و نشکن ساخته شده است به همین دلیل نیز مقاومت قابل قبولی دارند. پس می توان ماشین شارژی بنز را جز بهترین مدل ماشین شارژی در ایران دسته بندی کرد.

صندلی های ماشین شارژی بنز به اندازه کافی راحت هستند پس در روند رشد کودک شما خللی را ایجاد نمی کند. ماشین شارژی بنز امکانات متفاوتی دارد که شما می توانید بسته به سلیقه کودک هریک از این امکانات را انتخاب کنید. ازجمله این امکانات می توان به سیستم پخش موسیقی ، هدایتگر بلوتوثی و … اشاره کرد.

ماشین شارژی بی ام و

بهترین مدل ماشین شارژی بازار ایران

همه ما می دانیم که بی ام و جز بهترین مدل ماشین شارژی ایران محسوب می شود که براساس تنوع سنی کودک می توانید مدل های متنوعی را از آن خریداری کنید.  طراحی ماشین شارژی بی ام و منحصربه فرد است و درواقع شما با خرید آن یک اسباب بازی لوکس را برای فرزندتان خریداری خواهیدکرد.

ماشین شارژی های تولیدی این برند تحت لیسانس برند BMVاست به همین دلیل نیز شما می توانید با خیال راحت آنها را برای فرزندتان خریداری کنید. درواقع می توانیم بگوییم زمانی که ماشین شارژی های برند بی ام و تحت لیسانس BMV است شما می توانید از پیاده سازی استانداردهای لازم در طراحی محصول خیالتان راحت باشد.

این برند نیز ماشین شارژی های متنوعی را عرضه می کند به همین دلیل نیز شما می توانید به راحتی مدل موردنیازتان را از میان آنها پیدا کنید.

امکاناتی که در طراحی ماشین شارژی بی ام و به کارمی رود، نیز متنوع است. ازجمله مهم ترین آنها می توان به کنترل بی سیم اشاره کرد. درواقع با وجود این کنترل شما می توانید به راحتی روی حرکات فرزندتان کنترل داشته باشید و از بروز خطرات احتمالی وی را دور نگه دارید.

فضای داخلی ماشین شارژی های برند بی ام و بسیارجادار و مناسب است به همین دلیل نیز در حین بازی کردن عملا هیچ مزاحمتی برای فرزند شما به وجود نمی آید.  طراحی ماشین شارژی بی ام و بسیارلوکس است پس کودک شما حین بازی اعتماد به نفس و روحیه خوبی خواهدداشت.

ازجمله امکاناتی که برند بی ام و در ماشین شارژی خود قرارمی دهد، می توان به استارت دکمه ای ، موزیکال بودن، کمربند خلبانی ، چراغ LED، نمایشگر شارژ و … اشاره کرد. البته این را هم بدانید وجود این امکانات به صورت مستقیم روی قیمت ماشین شارژی های این برند نیز اثر می گذارد. پس اگر می خواهید یک ماشین شارژی از برند بی ام و داشته باشید که همه این امکانات را داشته باشد باید بودجه قابل توجهی را برای آن بگذارید.

ماشین شارژی مازراتی

مازراتی یکی از برندهایی است که ماشین شارژی های آن شباهت بسیارزیادی به ماشین در دنیای واقعی دارد.  همین ویژگی ماشین شارژی سبب می شود تا کودک اعتمادبه نفس بیشتری هنگام استفاده از آن داشته باشید و هر لحظه احساس کند که واقعا در یک ماشین واقعی رانندگی می کند. ماشین شارژی مازراتی می تواند تا وزن 70کیلوگرم و یا بیشتر را نیز تحمل کند. پس کودک می تواند در سنین بالا نیز از این ماشین شارژی استفاده کند.

برند مازراتی برای محصولات خود گارانتی نیز درنظرمی گیرد. پس شما می توانید با خیال راحت محصولات این برند را خریداری کنید و مطمئن باشید که در صورت بروز مشکل می توانید از همین گارانتی کمک بگیرید.

ماشین شارژی لامبورگینی

بهترین مدل ماشین شارژی بازار ایران

یکی از جذاب ترین و بهترین مدل ماشین شارژی ایران که برای محیط های آپارتمانی پیشنهاد می شود، ماشین شارژی لامبورگینی است. این نوع از ماشین شارژی در رنگ های شاد به بازار عرضه می شوند به همین دلیل نیز انتخاب خوبی برای فرزندتان خواهدبود. دقت داشته باشید ابعاد این ماشین شارژی کوچک است به همین دلیل نیز می تواند برای خانه های کوچک انتخاب مناسبی باشد.  درب های این ماشین شارژی به سمت بالا باز می شود پس برای کودک به اندازه کافی خاص خواهدبود.

از ویژگی های جذاب این ماشین شارژی می توان به قابلیت گهواره ای اشاره کرد. با روشن کردن این قابلیت حالت ننو ماشین شارژی فعال می شود و بدین ترتیب می تواند کودکان زیر یک سال را هم سرگرم کند.

در این بخش سعی کردیم بهترین مدل ماشین شارژی در ایران را بررسی کردیم. شما نیز اگر می خواهید ماشین شارژی خاص و زیبا را خریداری کنید، می توانید هریک از این مدل ها را انتخاب کنید. ما در نینی بابا مدل های متنوعی از بهترین ماشین شارژی بازار را عرضه می کنیم. پس پیشنهاد می کنیم به محصولات سایت ما نیز سری بزنید.