نکات مهم دکوراسیون سیسمونی اتاق نوزاد

تهیه لوازم اتاق نوزاد و یا سیسمونی , یکی از کارهای شادی بخش برای بابا و مامان ها و مادربزرگ ها میباشد. در این ایام چینش اتاق نوزاد , برای خود فوت‌و‌فن هایی پیدا کرده است و هر کس میخواهد نقطع ی عطف ذوق خویش را در‌ این امر , بکار بگیرد. کشف کردن بهترین طراحی اتاق نوزاد مناسب با نیازهای سالیان نخستین زندگی و فضایی برای پرورش و شکوفایی استعدادهای میهمان نو وارد شما بی تردید کار راحتی نمیباشد. به همین جهت در ادامه این مقاله از بلاگ نی نی بابا قصد داریم به بررسی نکات مهم دکوراسیون سیسمونی اتاق نوزاد بپردازیم. با ما همراه باشید.

یک‌سری نکات دکوراسیونی راجع به اتاق نوزاد و دکوراسیون سیسمونی را بهتر است بدانید تا با دقت بدین نکات کلیدی از خریدهای اشتباهی خودداری کنید و لوازم قابل قبولی را به اتاق نوزادتان راه بدهید:

  • آسایش و آرامش خود را در نظر بگیرید
  • اجناس با کیفیت را خریداری کنید
  • عدم استفاده از طرح های شلوغ
  • عدم استفاده از رنگ قرمز و استفاده از رنگ های ملایم مثل آبی بجای آن
  • در چیدمان دکوراسیون اتاق از قدرت خلاقیت خود استفاده کنید
  • لوازم سیسمونی را منظم بچینید

نورپردازی اتاق نوزاد

با گزینش یک نورپردازی ملایم و اختصاصی می‌توانید فضای آرامش بخش و رمانتیکی برای طفل دلبندتان آماده نمایید . تلفیق این نور پردازی با یک پرده ی حریر میتواند آرامش تاثیر گذاری را برای خواب دلبندتان ایجاد نماید.

پباده سازی اتاق نوزادان دو قلو

در صورتیکه میهمان نو وارد شما دو قلو می‌باشند، پس محیط را بایستی برای هر دو آن‌ها مهیا نمائید. شما باید به خوبی محیط را برای هر دو نوزاد انتخاب کرده و از رنگ ملایم مطلوب برای چیدمان اتاق نوزاد پسر و دخترتان استفاده نمایید. چنانچه جنسیت فرزندان مختلف میباشد می بایست طراحی آن هوشمندانه باشد و دیزاین اتاق نوزاد به صورت قرینه صورت گیرد تا راحتی و آسایش برای هر دو بچه آماده گردد.

به نظر شما نکات مهم دکوراسیون سیسمونی اتاق نوزاد چیست؟

مطالب بیشتر: درصورتی که قصد خرید کالسکه نوزاد دارید، ما به شما کالسکه های دلیجان را پیشنهاد می دهیم. جهت مشاهده این محصولات روی لینک زیر کلیک فرمایید:

کالسکه دلیجان

منبع: نی نی بابا