راهنمای انتخاب باطری ماشین شارژی

خرید باطری ماشین شارژی

باطری شارژی از قطعاتی هستند که هر ماشین شارژی نیازمند آن است. این قطعه به وسیله ی برق شهری شارژ میشود. در ادامه ما به شما مهمترین ویژگی های لازم برای یک باتری ماشین شارژی میباشد را ارائه میدهیم.

ویژگی های لازم یک باطری ماشین شارژی

خصوصیات باطری ماشین شارژی

  1. ولتاژ باطری

ولتاژ باطری با توجه به نوع آن و تعداد سلول های آن متفاوت است. این مقدار در ماشین شارژی با ولتاژ 6، 12، 24 ولت میباشد. هیچوقت ولتاژ شارژر نباید از ولتاژ باطری بیشتر باشد، زیرا باعث باد کردن باطری میشود.

  1. جریان باطری

ظرفیت باطری یا جریان باطری بالا زمان کارکرد ماشین شارژی را بالا میبرد. بطور مثال باطری 18 آمپر، 12 ولت و 7 آمپر، 12 ولت زمان کارکرد متفاوتی دارند.

  1. جنس و نوع باطری

باطری در انواع مختلف سرب اسید، سرب اسید ژله ای، لیتیومی، متال هالید، پلیمری و … هستند. برای ماشین های شارژی معمولا از باطری های لید اسید ژله ای استفاده می کنند.

  1. پلاریته یا جهت شارژر

اکثر شارژرها مجهز به محافظ پلاریته می باشند. پلاریته همان جهت مثبت و منفی باطری است که باید در زمان اتصال به باطری دقت شود.

  1. قطع کن خودکار

شارژرهایی که قطع کن خودکار یا همان شارژرهای اتوماتیک باطری دارند، در زمان شارژ کامل، مدار شارژر را به طور اتوماتیک قطع کرده و مانع از تخریب باطری خواهد شد.

  1. نمایشگر وضعیت شارژ

نمایشگر وضعیت شارژر از مزیت هایی است که برای ماشین شارژی لازم است تا شما را از وضعیت شارژ شدن یا عدم وجود شارژ مطلع سازد.

قیمت باطری موتور شارژی کودکان

از دیگر ویژگی هایی که هنگام خرید باطری ماشین شارژی دقت کنید، ابعاد و اندازه های باطری است.

خرید باطری موتور شارژی کودکان

خرید اینترنتی انواع باطری های موتور شارژی کودکان از سایت نی نی بابا با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت.

شارژ باطری موتور شارژی

هنگام مصرف اولیه، ماشین شارژی باید 16 ساعت در شارژ بماند و تا 6 ساعت از وسیله استفاده نکنید تا عمر باطری کم نشود اما در شارژ های بعد 8 ساعت شارژ مناسب است.

نکات خرید باطری ماشین شارژی

از آنجایی که باتری ماشین های شارژی در تنوع بالایی قرار دارند، هنگام خرید باتری ماشین شارژی باید به دو موتوره یا تک موتوره بودن ماشین شارژی کودک خود دقت کنید. زیرا در صورتیکه ماشین شارژی شما دو موتوره باشد نیاز به دو باتری 6 ولت یا یک باطری 12 ولت دارید. ماشین های شارژی ای که تک موتوره هستند اغلب دارای یک باتری هستند و آن باطری 6 ولت.

نحوه آزمایش باتری شارژی

تست باتری ماشین شارژی

برای تست باتری ماشین شارژی مراحل ذیل را انجام دهید:

  1. سال ساخت باطری بیشتر از 2 سال باشد احتمال اینکه باطری دارای مشکل باشد و شارژ نگیرد بسیار بالا است
  2. در صورتیکه بعد از 10 ساعت، شارژ نشد باتری شما خراب شده و نیاز به تعویض دارد.
  3. بعد از 1 ساعت شارژ باتری، سیم نازکی را به قطب مثبت و منفی باتری وصل کنید. در صورتیکه سیم جرقه نزد، یعنی باتری ماشین شارژی شما مشکل دارد و باید آن را تعویض کرد.

 

برای خرید آنلاین باتری ماشین شارژی می توانید به فروشگاه نی نی بابا مراجعه کنید.

تعمیر باتری ماشین شارژی

اگر باتری ماشین شارژی شما از مدل سیلد اسید یا لیتیومی باشد باید یک باتری جدید خریداری کنید. زیرا این مدل باتری ها غیر قابل تعمیر هستند.

برای خرید باتری ماشین شارژی به موارد بالا توجه کنید. با مراجعه به فروشگاه نی نی بابا برای خرید باتری ماشین شارژی میتوانید از تمامی موارد گفته شده اطمینان حاصل نمایید. در نی نی بابا بهترین مدل های باتری اتومبیل شارژی برای بچه ها آورده شده است که با ترکیبی از قیمت، مجموعه ویژگی ها، دوام، دوام باتری و سایر عوامل تعیین می شود. خرید باتری ماشین شارژی حتما باید از فروشگاه های معتبر صورت گیرد و فروشنده در مقابل محصول خود خدمات و گارانتی ارائه دهد. فروشگاه نی نی بابا با تجربه در زمینه فروش اینترنتی توانسته است تمامی مشتریان را پاسخگو باشد و رضایت انها را جلب کند.