تخت و کمد سیسمونی
راهنمای خرید تخت و کمد سیسمونی

تخت و کمد سیسمونی از مهم ترین آیتم های است که باید برای تکمیل کردن دکوراسیون اتاق کودک خریداری کنید. البته برای داشتن یک انتخاب درست ابتدا باید تمامی زوایا و بخش های اتاق را به دقت درنظربگیرید و براین اساس به دنبال انتخاب بهترین گزینه برای دکوراسیون اتاق کودک باشید. دقت داشته باشید تخت و کمد فضای بسیارزیادی از اتاق را اشغال می کند از این رو نیز روی زیبایی محیط اطراف تاثیر بسیارزیادی می گذارد. اگر به دنبال خرید بهترین تخت و کمد سیسمونی هستید درادامه همراه ما باشید.

تخت و کمد سیسمونی

چرا خرید تخت و کمد سیسمونی اهمیت دارد؟

نوزاد در بدو تولد مدت زمان زیادی از روز را در خواب سپری می کند از این رو نیز خرید تخت و کمد سیسمونی برای وی اهمیت بسیارزیادی دارد. خرید تخت باکیفیت برای کودک می تواند خوابی راحت و آرام را برای وی به همراه داشته باشد.

خرید کمد سیسمونی نیز می تواند به وسایل فرزند شما به خوبی نظم ببخشد. درواقع شما می توانید بیشتر وسایلتان را در این کمد جای دهید و در مواقع لزوم نیز به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

راهنمای خرید تخت و کمد سیسمونی

امروزه تنوع تخت و کمد سیسمونی بسیاربالاست و این موضوع انتخاب را برای شما مشکل می کند. بسیاری از ما در هنگام خرید این آیتم ها تنها به زیباییشان توجه می کنیم. این درحالی است که نکات بسیارزیادی باید برای خرید تخت و کمد سیسمونی درنظرگرفته شود. درادامه بیشتر درباره این نکات صحبت می کنیم تا خرید راحتتری داشته باشید.

تخت و کمد سیسمونی

بررسی محدودیت فضا

از اولین نکاتی که باید برای خرید بهترین تخت و کمد سیسمونی درنظربگیرید، فضایی که می توانید به این آیتم ها اختصاص دهید. قبل از خرید باید بررسی کنید که چه میزان از فضا را می توانید به این تخت و کمد اختصاص دهید.

انتخاب متریال مناسب

برای خرید تخت و کمد سیسمونی باید به دنبال انتخاب متریال مناسب باشید. ازجمله متریالی که در ساخت این آیتم ها به کار می رود، می توان به ام دی اف، نئوپان، فلز و …اشاره کرد. البته امروزه  بیشتر مدل ها موجود در بازار از ام دی اف ساخته می شوند زیرا علاوه بر قیمت مناسب تنوع بالایی نیز دارند. تخت و کمد ام دی اف مقاومت و استحکام بالایی را در برابر شرایط محیطی دارند از این رو نیز می توانید با اطمینان خاطر آنها را برای فرزندتان انتخاب کرده و خریداری کنید.

انتخاب رنگ مناسب

برای انتخاب تخت و کمد سیسمونی باید به رنگ آنها نیز توجه کنید. دقت داشته باشید رنگ ها می تواند تاثیر بسیارزیادی را روی روحیه فرزند شما داشته باشد، از این رو نیز برای انتخاب آنها باید وسواس به خرج دهید. اگر هنوز به رنگ سایر آیتم های اتاق کودکتان توجه نکردید، می توانید رنگ های خنثی مانند سفید را خریداری کنید که برای دختر و پسر مورداستفاده قرارمی گیرد و به راحتی با هر آیتم دیگری نیز ست می شود. انتخاب رنگ های روشن به خصوص برای اتاق های کوچک توصیه می شود زیرا می تواند فضا را بزرگتر از حالت عادی نشان دهد.

بررسی کیفیت تخت

برای اطمینان از کیفیت تخت سیسمونی بهتراست در هنگام خرید آن را به خوبی تکان دهید. اگر تخت شما تکان بخورد و یا بلرزد،احتمالا در ساخت آن از متریال بی کیفیت استفاده شده است و یا سرهم بندی آن به خوبی صورت نگرفته است.  از این رو نیز بهتراست به دنبال انتخاب مدل های محکم تری برای فرزندتان باشید.

انتخاب مدل تخت

تخت نوزاد در مدل های متنوعی نظیر  تخت نوزاد استاندارد،تخت نوزاد تغییرپذیر، تخت نوزاد چرخدار، تخت مسافرتی، تخت نوزاد چرخدار،تخت مسافرتی و … عرضه می شوند. شما می توانید بسته به شرایط محیط و فرزندتان هریک از مدل های تخت را انتخاب کرده و خریداری کنید.

قیمت

قیمت تخت و کمد سیسمونی براساس آیتم های بسیارزیادی نظیر جنس، اندازه، طرح و … متفاوت است. با این وجود همانطور که قبلا گفتیم مدل های ام دی اف با قیمت مناسبی عرضه می شوند که می توانید با خیال راحت هریک را خریداری کنید.

هنگام خرید تخت و کمد سیسمونی از خرید مدل هایی که احتمال شکستن و یا خراب شدن بخش های تزئینی آن است تا حد امکان پرهیز کنید. در بسیاری از موارد همین بخش های تزئینی می تواند مشکلات زیادی را برای کودک به وجودآورد و حتی برای وی خطر آفرین باشد.